Vilken telefon ska jag välja?



Min telefon är just nu inne på service då knapparna gick sönder och belysningen på knapparna likaså därför blir det sedan en ny telefon. Den rosa till vänster, Sony Ericsson W595, är den nya version av min telefon så därför får jag den automatiskt då min telefon inte görs längre men om jag vill så kan jag betala mellanskillnaden och få en Samsung touchwiz för 800 kr. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter av dessa telefoner?

Kommentarer
Postat av: Annika A

Eftersom att jag har samsung touchwiz så kan jag rekommendera den stort!!! Du kan ju få pilla på min nästa vecka på träningen,kommer ju inte i helgen.

2009-02-12 @ 16:51:47
Postat av: Rebecca

Ok ja det gör jag gärna =)

2009-02-12 @ 18:18:38
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0