Gina Tricot's storlekar


Är det bara jag som tycker att Gina Tricot's storlekar är stora? Jag var inne på deras 49 och 99 kroners rea idag och köpte jeansen på bilden. Jag köpte dem i storlek 26! Hade jag gått in i en annan affär och försökte dra på mig ett par jeans i storlek 26 så hade de inte gått över knäna. Fotbollslår tjejer, skaffa inte det! Jag prövade även en klänning där 36 var för stort och där 34 passade bra, normalt är en 34:a alldeles för liten. Köpte även den gråa tröjan som jag tyckte var fin men får se om den åker tillbaka då jag just nu egentligen är pank. Bodyn köpte jag på Åhlens rea igår, har kikat på den förut så det köpet var inte svårt när det var halva rea priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0