Topshop är sämst i Sverige


Bilder: Topshop.com

Är det bara jag som tycker att Topshop är mycket sämre i Sverige än i andra länder? Nu har jag i och för sig inte mycket mer än England och Irland att jämföra med då jag inte varit på Topshop någon annanstans men bara nätbutiken är bättre. Jag tycker våra butiker är så tråkiga när man kliver in i dem. Dessutom var rean på Topshop på Irland otrolig medan rean här i Sverige är väldigt tråkig och priserna alldeles för höga. Nej, jag vill ha bättre Topshop butiker i Sverige! Med detta säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: maria

Vet du var någonstans i sverige topshop finna nu för tiden? De har ju lagt ner Souk där det låg förut.

2009-12-29 @ 18:56:41
Postat av: Rebecca

Maria: Ja det finns en i gallerian och sen finns det i köpcentrum utanför sthlm city också som i skärolmen centrum t.ex.

2009-12-30 @ 11:06:17
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0