Ett slag mellan benen



Jag skulle cykla upp till kisoken för att köpa cola tidigare och vi hade bara två killcyklar hemma så det fick bli en av dem. Jag vill börja med att berätta att jag är väldigt duktig på att göra illa mig själv så innan jag åkte tänkte jag att om jag ramlar på den här kommer det göra ont. När jag var framme vid kiosken och skulle hoppa av glömde jag bort att cykeln hade en pinne i mitten så jag hoppade ner rakt på pinnen. Det gjorde så ont att jag mådde jätte illa  och trodde jag skulle spy. När jag kom hem blödde det till och med lite. Fick ligga med en ispåse mellan benen ha ha. Det är fortfarande lite ömt men får hoppas att det går över.
Varför har ens killcyklar en sån där dum stång i mitten? Måste ju göra jätte ont även om en kille får den mellan benen. Nu vet jag i alla fall hur det känns för killar.
Update: Jaha då var det sjukhuset nästa då, smart Rebecca. Får hoppas det inte är allvarligt.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Oj, stackars dig gumman! Hoppas det inte blev nåt allvarligt med det.. Tänker på dig..

2009-07-29 @ 23:13:03
URL: http://angelikas.wordpress.com/
Postat av: Rebecca

Tack! Nej då, tror inte det är så allvarligt men när det gäller den delen på kroppen så är det nog bättre att ta det säkra före det osäkra. Tack för omtanken!

2009-07-30 @ 00:52:21
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Torbjörn Nyström

Stången gör cykeln starkare och den klarar bättre av hoppiga vägar och liknande.

2011-05-08 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0