Höstnyheter hos Gina Tricot


Bilder: ginatricot.com

Jag vaknade för cirka 2 timmar sedan av att jag var kissnödig. Hur frustrerande är inte det? Men jag skulle inte prata om min kissblåsa utan om kläder såklart. Höstnyheter börjar just nu strömma in i butikerna och igår mellan jobben så skyndade jag in på Gina Tricot och provade dessa två plagg. Tröjan bara måste jag ha, även om den är i akryl, byxorna däremot är jag lite skeptisk till. De är jätte snygga och sitter snyggt på men varför går in "lädret" framtill längre upp? Det ser så konstigt ut när det slutar så långt ned på benet. Däremot var det snyggt med en längre tröja till som täcker den delen utan "läder".  Om de blir populära bland bloggarna får man säkert se många sätt man kan bära dem på och då kanske få lite mer inspiration.
Nu ska jag försöka mig på en power walk innan det börjar regna. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0