Idag blev jag intittad


Gummistövlar: hittade i morfars källare, Jacka: Primark, Linne: Gina Tricot, Jeanshorts: Zara, Under shortsen: avklippta strumpbyxor, Höga strumpor: Oasis

Detta hade jag på mig i regnet idag. Om jag ska vara helt ärlig, och jag menar inte detta på ett "jag är så snygg alla tittar på mig" sätt, så har jag aldrig haft så många personer som tittat på min outfit som jag hade idag. Ni vet hur man ibland vet att folk tittar på ens kläder? Sen om de tittade på den för att de tyckte om den eller för att de tyckte den var hemsk spelar mig ingen som helst roll för jag gillade den. En tjej kom till och med fram och frågade vad det var jag hade på mig under shortsen. En lyckad outfit enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0