Officiellt den kallaste duschen i år

Jag och lillebrorsan var ute och sprang tidigare idag och efteråt måste man ju tvätta av sig. Då vi inte har något rinnande vatten här uppe så fick man ta en skopa och hälla kallt, och jag menar verkligen kallt, regnvatten över sig. Usch och fy. Tur att jag ska åka och gymma imorgon och får duscha av mig ordentligt då. Vi ska snart äta lite lunch och sedan åka iväg till ett fik för att sedan grilla ikväll. Mys! Här kommer i alla fall lite bilder:

Jag lever mest i gummistövlar


Så här ser sommarhuset ut:



Och så här lyder budskapet inne på utedasset:


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Angelika

ni verkar ha det mysigt o stugan ser ut som jag kom ihåg den, nästan.. :) hälsa familjen! kram

2009-07-26 @ 22:48:22
URL: http://angelikas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0