Världsbäst på att tappa bort saker

Jacka: second hand, Sjal: Primark, Klänning: Monki, Leggings: Gina Tricot, Skor: Faith

Just nu är jag hemma hos killen. Har saknat honom nu när jag varit borta ett tag så det är mysigt att träffa honom idag då min dag inte varit den bästa. Delvis på grund av mina smycken jag glömde och för att jag tappade ytterligare ett halsband på vägen hit. Skulle ta på mig det på tunnelbanan men var jätte stressad så la det troligtvis i mitt knä och gick sedan av tunnelbanan utan att sätta på mig det. Är jätte ledsen då jag måste vara världsbäst på att tappa bort saker. Men det finns kanske viktigare saker i livet. Nu är det So you think you can dance som gäller (till min killes besvikelse). Bye. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0