Världsrekord i borttappade saker

Jag hade en liknande rosa ring som den ovan men efter igår har jag inte kvar den. Vi var nämligen ute igår och när jag tvättar händerna tar jag ofta av mig ringen och igår glömde jag den på handfatet. Känns jätte surt! Fick ringen av pojkvännen vilket gör det ännu mer surt. Jag tror jag slår världsrekord i att tappa bort saker. Ibland blir jag bara så trött på mig själv men blir också väldigt trött på folk som hittar saker och sedan tar dem istället för att lämna in dem. Hur svårt är det att bara lämna  in saker i t.ex. baren istället för att stjäla från folk? GGGRRR säger jag bara!! (Och det gör pojkvännen bakom mig med).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0