Dum mobil


Jacka: Primark, Halsduk: H&M, Body: Åhlens: Kjol: Weekday, Stumpbyxor: Bodhi, Lårhöga stövlar: Strawberry

Jag bytte kjol efter att jag hade tagit kortet men den kjolen jag har på mig idag blir den på högra bilden. Idag blir det rörelseredovisning i skolan men vi ska bara vara där i en och en halvimme vilket är skönt. Sedan blir det gym och sen ska jag lämna in min dumma mobil. Batteriet dör hela tiden.
Den här veckan har verkligen gått fort, torsdag redan men det är jätte skönt. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

2009-10-22 @ 16:07:51
Postat av: Therese

Snygg kjol!!

Va händer i helgen?

Kramis

2009-10-22 @ 16:08:37
Postat av: Rebecca

Tack! I helgen händer inte så mycket. Jobbar imorgon, ska ut på stan på lördag och ta det lugnt på söndag. Själv då? kram.

2009-10-22 @ 18:08:29
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0