Duntofflor och Australien



Det är mycket jag vill ha ute i butikerna nu. Men det gäller att hålla i pengarna lite också. Hittade bland annat en snygg collage jacka på Bikbok, som var på rea t.om. 200 kr kostade den. Såg också duntofflor på Åhlens men de såg lite julaktiga ut, jag vill nog ha ett par vita som man kan gosa i under vintern.

För övrigt blir jag galen på allt som har med Australien att göra. Jag vet inte om jag nämnde det förut men jag vill plugga där en termin nästa år men det är mycket jobb. Ansökan ska in om en och en halv vecka och innan det ska det tas dyra engelska test och väljas kurser. Nu verkar det också som om jag hamnar på det universitetet jag inte vill vara på heller. Det är svårt men ikväll blir det skype träff i alla fall och då kanske det klarnar upp lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0