Flash forward



Ganska nyligen hemkommen från gymet. Det var sjukt skönt att ställa sig på löparbandet efter att inte ha tränat på typ en vecka. Nu ska jag fixa mig inför kvällens utgång. Det blir ingen utklädnad utan vi går bara ut i våra "vanliga" festkläder. Vart vi ska gå har vi dock inte bestämt, som vanligt ha ha.

Igår såg jag förresten en nystartad serie på fyran som hette Flashforward. Jag blev ganska så hooked. Den börjar med att alla i hela världen är medvetslösa under 2 minuter och 17 sekunder eller något sådan. Under den tiden får de se sig själva i framtiden. Ganska så intressant faktiskt men tveksamt om man kommer kunna följa en serie som går klockan elva en fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0