Födelsedagspresenter och julklppar



Här har ni alla mina presenter som jag fick i både födelsedagspresent och i julklapp. Fick grymt mycket presenter =). Har inte fotat mitt Wii men efter mina tidigare inlägg tror jag ni redan vet att jag fick ett Wii =).
Bild 1:
Näsdukar
Kökshanddukar
Doftljus i massor (min lägenhet kommer lukta jätte gott)
Karaff/vas och matchade vinglas (jag kommer använda det som ser ut mest som en vas som en karaff för jag behvöer verkligen det)
Skålar i massa olika storlekar (bland annat perfekt glasskålar)
Ögonskugge- och rougeborste
Mascara
Hushållspappersrulle
Bedhead schampoo, balsam och inpackning
Våghals 2 (har kört våghals 1 hemma ho J & M och det är sååå kul)

Bild 2:
Boken årets dagar 1985 (speciella saker som hände under 1985, året jag är född)
Liten och står svart handduk
Boken Beauty av Bobbi Brown (en jätte bra bok om skönhet i allmänhet)
Ny almanacka
En liten och söt anteckningsbok
Presentkort på H&M som kom i fickan av en söt nalle
Ljushållar där det står Live, Love, Laugh på
Wii spelet just dance 2
2 sångböcker, en med barnsånger och en med klassiska svenska sånger i (blir perfekta att använda när jag börjar jobba)

Jag har nu städat nästan hela lägenheten. Ska bara dammsuga och skura det största rummet och sedan är jag klar. Men först ska det ätas och se om jag hittar någon bra film, Com hems on demand filmer är nämligen gratis hela dagen idag. Sedan måste jag försöka hinna träna lite framför tven också (just dance 2 såklart) och dsucha och göra mig fin. Blir lite stressigt tror jag ha ha.



Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping-

Gott nytt jul och god fortsättning!

Min första "dagens blogg" är uppe :)

Skynda dig in och tävla!

3 Vinnare utses imorgon =)

2010-12-25 @ 22:32:55
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0