Jätte förkyld =(


Bild: weheartit.com

Jag vaknade alldeles för tidigt idag och mår inte alls bra. Förkylnigen är ännu värre idag än igår. Skulle egentligen träffat en tjej jag inte har sett på jätte länge idag men fick ställa in =(. Fördelen är ju att det är bättre att jag är sjuk nu än under jul och under min irlandsresa men nackdelen är att det är nu allt plugg måste bli klart. Ska försöka hitta energin till att plugga lite idag.
Så fort alvedonen jag tagit börjat verka ska jag i alla fall till affären för att köpa glass, det kanske hjälper lite. Det är ju för övrigt nu man ska ha en underbar pojkvän som tar hand om än. Drömde att jag fick en kram av en viss person och när han kramade mig kändes allt bättre. Om det ändå vore så väl!

Kommentarer
Postat av: love&peace

Oo vad gott det vore med Ben&Jerrys ^^



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-12 @ 15:19:04
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0