Just dance



I födelsedagspresent/julklapp har jag önskat mig ett Wii samt Wii fit. Idag smsade jag även mamma och sa att jag önskade mig detta spel, Just dance 2 heter det och det ser hur kul ut som helst. Det är säkert bra träning också.

Annars är jag fortfarande helt slut och jätte trött, kom ju i säng ganska så sent igår igen eftersom jag höll på med mitt arbete. Just nu kan jag knappt hålla mig vaken. Får försöka läsa igenom arbetet som ska läsas till imorgon och sen faktiskt gå och lägga mig. Ska upp halv 8 imorgon och skulle lätt kunna gå och lägga mig halv 8 ikväll och sova 12 timmar. Får se hur det blir, men att gå och lägga mig tidigt ikväll ska jag defenitivt göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0