Middagsoutfit


Mössa: cotton on, Tröja: Hollister, Body: Åhlens, Kjol: second hand, Leggings: Forever 21, Skor: Australien

Det här har jag på mig under middagen med familjen. Har fortfarande ine bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll, det är verkligen svårt när de är så kallt för sen bli det ju jätte varmt inne på dansgolvet. Hoppas för övrigt att det kommer mycket folk till Laroy ikväll, annars blir jag ledsen =(.
Idag köpte jag förresten en mask, ni får se den snart. Sen kanske ni får se kvällens outfit imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D



och grattis :D

2010-12-22 @ 18:14:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0