Överlycklig



Jag fick precis reda på att Forever 21 finns i Dublin. Primark OCH Forever 21, kan det bli bättre än så? Åååhh vad lycklig jag är nu.
Tredje intervjuen gick för övrigt bra, de verkade intresserade men de ska inte anställa någon förrän senare nästa år. Jag kunde få ett vikariat så länge och sedan en anställning men då blir jag utan inkomst under januari. Samtidigt känns denna förskola som sådant jag redan gjort och jobbat med. Jag vill pröva på något nytt så nu står det troligtvis mellan första och andra förskolan vilket fortfarandra kommer vara ett grymt svårt val. Än så länge har jag faktiskt inte fått besöka någon förskola. Första för att den inte existrerar än, andra ska jag besöka på måndag och tredje ska jag besöka nästa vecka om jag är intresserad. Synd egentligen då intrycket av förskolan är det som är avgörande. Nu ska det städas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0