Shopping, nyårsklänning (?) och internet



Idag kom dit hit en söt tekniker som fixade mitt internet, jag ville typ krama honom men det gjorde jag inte ha ha. Han var också snäll nog att fixa en längre antenn kabel till min radio eftersom den var lite kort. Snäll kille det där.
Igår hade jag i alla fall en jätte mysig dag med V. Hon klippte mig, vi åt en jätte god sallad och så shoppade vi lite. Skulle inte alls shoppa för jag är typ pank men så blev det ändå. Köpta en 1985 tröja på H&M som sitter såå snyggt och så är jag ju född 1985 så den är perfekt. Sedan köpte jag även linnet jag bloggat om förut, det sitter väldigt snyggt på men är fortfarande lite osäker så det kanske åker tillbaka.
Sen gick vi förbi Bik Bok som ligger typ under gallerian. V nämnde att de alltid har erbjudanden där och de hade de även nu. Jag köpte även 2 par byxor för 99 kr. Det konstiga är dock att de är samma modell och samma storlek men de svarta är jätte små i jämförelse med de gråa, konstigt. En klänning blev det också, de hade 40% på partyklänningar och kjolar. Denna klänning kanske till och med blir min nyårsklänning. Jag har fotat baksidan så rosetten på klänningen sitter bak och det är en snygg rygg, älskar den!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D



föresten så har jag en tävling nu där du kan vinna ett 10pack trosor värda 399kr! Var gärna med och tävla :) En kommentar räcker! Länk till tävlingen här under:

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-tavling-vinn-10-pack-med-trosor-va.html#comment

2010-12-15 @ 13:38:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0