Shopping och WKD!!



Idag började vi dagen med shopping på Primark (se bilden för mina shoppingfynd). Efter det hanns det inte med mycket mer för då tränade vi på gymmet på hotellet och sedan åt vi middag och sedan gick vi ut. Jag har haft en grym natt och har återförenats med min underbara WKD (wicked) dryck!! Vi gick till typ 3 eller 4 barer och slutade på en jätte bra klubb. Jag har nu lyckats med att fixa en fikadejt till imorgon och en förfest på nyår. Inte illa. Det betyder inte att jag kommer tacka ja till dessa erbjudanden men det är ändå bra jobbet efter en kväll i Dublin =).
Nu ska vi sova för vi är ganska så trötta efter att ha gått upp så tidigt i morse. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0