Travel the world



Ok, jag kanske inte har rest runt hela världen än men snart så ha ha. En bra början är i alla fall min resa till Dublin imorgon, whoop whoop can't wait!! Dock är det grymt mycket som ska förberedas och som vanligt är jag jätte seg. Det ska packas, det ska städas efter gårdagen, det ska tränas framför tven (skulle till gymet men det hinns verkligen inte med) och det borde växlas pengar. Om jag åker och växlar pengar så kommer jag dock fastna på mellandagsrean så det kanske inte är en bra idé. Sedan får man besök ikväll också så då går kvällen typ bort. Det jag ska göra först är att äta mat, sedan får jag försöka sätta igång med packningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0