Inga klädköp på 5 månader?


Linne: DAY, Shorts: River Island

Det blev en outfit bild med webkameran idag för jag orkar inte försöka hitta något ställe att ställa upp vanliga kameran på. Jag kan säga att jag började dagen i harembyxor och t-shirt men efter att ha gått fram och tillbaka till affären höll jag på att dö av värmeslag så jag fick byta om. Hann även sola lite idag när solen tittade fram mellan molnen. Dock använde jag solfaktor 30 så jag tror inte det hjälpte så mycket men det är bättre det än att bränna sig då solen är jätte stark här, mycket värre än andra varma länder, och jag kommer ju gärna inte hem med hudcancer.
Efter jag fått i mig lite lunch begav jag mig ner mot stan och jag tror seriöst jag inte behöver oroa mig för att spendera massa pengar på shopping för klädbutiker är det verkligen inte gått om. Jag hittade seriöst inte en enda butik som verkade okej men när jag lär känna stan lite bättre kanske det löser sig.
Nu hoppas jag verkligen att någon kommer hem från jobbet snart för annars somnar jag, är helt slut! Jag tror det är värmen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0