Världens sötaste outfit


Tröja: köpt i Frankrike, Body: Åhlens, Kjol: Valley girl

Jag är jätte glad över att jag köpte kjolen igår, för hu söt är den inte? Idag har jag varit ute på en springrunda, skypat och sedan solat. Tanken var att jag skulle förbi universitetet för att ta reda på vart jag ska vara på måndag men det får jag göra imorgon istället. Det var väldigt mulet i morse men sen tittade solen fram och då kunde jag inte låta bli att dra på mig bikinin.
Nu ska jag egentligen bara ner till affären och köpa cola och lite annat men ville verkligen pröva kjolen så den åkte på. Det blir nog lite kallt för det blåser väldigt idag och nu när solen är bakom en massa mörka moln är det nog inte alls varmt längre men jag får gå fort =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0