Förlåt


Jag kom hem från ännu en väldigt dåligt fotbollsträning för min del. På lördag har vi turnering och så dåligt som jag spelat den senaste tiden så var jag osäker på om jag skulle få spela. Idag fråga min tränare mig om jag ville vara reserv och jag sa ja. Dumt gjort! Jag vet hur det blir, först kommer under hela turneringen sitta och vara sur och arg över för att jag är reserv. Inte arg på min tränare utan bara besviken i allmänhet. Sen om jag väl får spela så kommer det inte gå bra för att mitt självförtroende redan är skadat p.ga. att jag inte fick spela från första början.
Därför kommer jag nu smsa tränaren imorgon och säga att jag inte kan vara reserv. Det är inte bara för att jag hellre gör annat än att sitta och värma en bänk och titta på när alla andra får spela en hel dag utan också för att jag har mitt teori prov väldigt snart. Och i och med att fredagen tas upp av skola ganska stor del av dagen och på söndagen ska jag stå i cafeterian och ha träning på kvällen så kommer jag aldrig hinna plugga om även hela lördagen tas upp av annat. Förlåt säger jag dock till mitt lag, jag känner mig som en svikare. Men om ni skulle få sitta på bänken hela turneringen, skulle ni då ställt upp?

Kommentarer
Postat av: P

Du är redan en svikare, som inte fixar att ta ansvar. Det är inte livet som kastar skit på dig, det är du som inte fixar livet. Sorry, men det är sant.

2010-01-14 @ 10:22:41
Postat av: Vera

and who the hell are you P??

Inte fixar livet va?

DU är ett skämt. Sorry, men DET är sant.



Becks, jag tycker det är självklart att du ska åka med på tuneringen.... glöm inte att ni är ett lag.

PUSS!

2010-01-14 @ 14:04:02
URL: http://veraochelin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

P: jag tänker inte ens kommentera det.

V: ha ha tack V. Ja jag vet, har nu bestämt mig för att åka med. Tack för stödet =). Puss.

2010-01-14 @ 18:36:21
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0