Sand, dreggel och hål i byxan


Idag var vi ute med barnen i lekparken och åkte rutschkana och helts plöstligt kändes det konstigt bak i rumpan. När jag kände efter visade det sig att mina leggings hade gått sönder. Som tur var täckte mitt linne det mesta av hålet. Ovanpå hålet blev mina leggings sedan alldeles sandiga och det dregglades på dem vid vilan ha ha.
I måndags var jag så trött och det hade varit en jobbig dag, då var jag osäker på om jag verklign hade valt rätt jobb. I tisdags tänkte jag, ja det har jag nog men det är ett väldigt påfrestenade jobb. Nu tycker jag det är ganska så kul och trivs =).
Nu blir det hemmagjorda hamburgare och Glee, woho!

Kommentarer
Postat av: M

Haha, var får du bilderna ifrån :o ?

2010-07-14 @ 10:22:42
Postat av: Rebecca

jag googlar bara olika bilder, rolig bild va?

2010-07-14 @ 21:33:59
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0