Workshop

Igår fick vi en uppgift under vårat seminarium. Alla fick varsin liten bild som vi skulle måla i svartvitt för att sedan sätta ihop alla bilder så att en stor bild bildades. Så här såg det ut:

Detta är originalbilden som de gjorde små bilder av



Det här är bilden jag fick



Här är resultatet av min bild. Är ganska så nöjd men i slutet blev jag väldigt stressad. På höger sida ska det vara en soffa men jag förstod inte det förrän vi satte ihop alla bilderna.



Här är slutresultatet. Allt stämmer inte överens men kolla hur grym pojken längst ner till höger blev. Jag gjorde benen och en annan tjej gjorde överkroppen och de matchar ganska så perfekt.


Kommentarer
Postat av: Sveinungolea

Great site and interesting informations. THX!

2011-05-15 @ 11:12:58
URL: http://sveinungolea.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0