Besatt av tavlor


Bilder: gallerix.se

När jag var inne på Gallerix idag såg jag en massa fint. Har tidigare sett en text i skrivstil där det står Dream. Hade tänkt gå in och köpa den idag men de hade den i fel storlek. Men en ram till min nya tavla blev det i alla fall och nu sitter den på väggen. På hemsidan såg jag även den snygga tavlan som ni ser på bilden, tyvärr är den i storleken 14x14 vilket är lite litet.
Just nu har jag 3 tavlor på väggen, jag vill ha texten Dream samt en annan text där det står Carpe Diem, jag skulle kanske också vilja ha tavlan ovan samt en Pon and Zi bild inramad. Det är sammalagt 7 saker jag vill ha på väggarna, lite väl mycket kanske =(. Har visserligen en massa väggar men jag har hört att man inte ska sprida ut alla tavlor utan sätta de flesta på en och samma vägg. Hittade lite inspiration på Gallerix hemsida. Kanske ska sätta 4 tavlor bredvid varandra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0