Bilder från igår

Här kommer bilder från igår. Vi hade en grymt bra kväll. Vi var på Laroy och dansade gärnet med mycket alkohol involverat. Vi träffade en kompis kompis där som jag egentligen inte känner alls bra och och jag gjorde bort mig lite genom att nypa honom i rumpan, hm. Hoppas jag inte ser honom igen på ett tag ha ha. Sedan ser ni att det endast är två bilder tagna från klubben. De bilderna tog vi precis efter vi kommit, efter det gick det utför ha ha. Vi drog tillslut på efterfest God knows where. När jag skulle gå därifrån hade jag ingen som helst aning om vart jag var och kommer inte ens ihåg vilken tunnelbanestation jag åkte hem ifrån ha ha.




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken snygg make du hade!!!

2010-11-22 @ 16:24:48
Postat av: Rebecca

Tack, tog lite hjälp av youtube =).

2010-11-22 @ 20:18:38
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0