Ny frys med regler



Idag blev jag klar med mitt experiment i första klassen. På måndag ska jag ut i en ny klass. Ska snart sammaställa resultatet och hoppas verkligen det blir som jag hoppas för annars faller hela min teori.

Idag har jag även släpat in och kopplat in min nya frys. Problemet är att den inte fick stå i närheten av ett element vilket den nu gör, undrar hur noga det är? För det finns verkligen ingen annan plats att ställa den på. Sedan stod det heller inget om att ställa saker oavnpå frysen så jag hoppas man får göra det. På bilden står ju stereon ovanpå men jag tror byrån som stod där innan ska ställas ovanpå frysen, får se.
När jag kommer hem från jobbet får ni se de få bilder jag tog igår kväll.

Kommentarer
Postat av: Iverbettina

Very nice site. Well laid out.

2011-07-04 @ 07:30:02
URL: http://iverbettina.blogyears.com
Postat av: Rebecca

Thank you. Please visit my new blog:

www.beccasfashion.blogspot.com

2011-08-02 @ 16:22:29
URL: http://www.beccasfashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0