Hej snygging!


Bild: scorett.se

Idag är jag ledig så jag varvar läsning med Criminal minds avsnitt. Ska iväg och jobba snart och sedan direkt iväg på fotbollsträning.
Igår slutade jag lite tidigare så då kikade jag i lite affärrer och såg bland annat detta armband hos Scorett, blev heelt kär. Tror det blir ett köp imorgon för då slutar jag skolan klockan 12 och börjar jobba klockan 5. Där emellan måste jag träna och efter det är det väldigt onödigt att åka hem så då stannar jag i stan och tittar i fler affärer samt sätter mig på ett fik och läser och äter lunch. Nu ska jag återgå till att dreggla över Shemal Moore.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var faktiskt riktigt snyggt armband ;)

2010-10-05 @ 14:39:10
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Japp visst var det :), kostar 169 kr om jag inte minns fel.

2010-10-05 @ 23:11:55
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0