Det är inte alltid bra att shoppa


Boots från Skopunkten.com


Bilder: skopunkten.se, asos.com, teknikmagasinet.se

Efter min skärholmsvistelse kom jag fram till detta. 1. jag behåller skorna, 2. mitt halsband går inte att laga hos någon smyckesbutik då endast äkta silver går att laga, gråter en skätt, så jag får försöka limma med super super lim, 3. det är inte bra att shoppa för då ser man så mycket mer man vill ha, se bilderna. Skorna älskar jag (är snyggare på en på bilden), klänningen är på rea hos Asos och ser jätte snygg ut plus jag har ingen vit klänning. Klockan kostar 100 kr och jag tror jag vill ha en svart tråkig som jag är, 4. att jag kommer få en lägenhet men att det kommer ta längre tid än väntat. De ringde nyss och sa att jag kommer få den mellan 1-15 november, men på lördag söndag ska jag kolla på en likadan lägenhet bara för att få se hur min kommer se ut.
Nu vill jag att det slutar regna för jag ska faktiskt spela fotboll ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Var e klockorna ifrån??????

2010-10-07 @ 17:59:59
Postat av: Rebecca

Teknikmagasinet. Fanns nästan exakt likadana på Clas Ohlson också för samma pris.

2010-10-07 @ 22:22:33
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: Angelika

Ja, på ClasOhlson kostade klockorna inte alls mycket.. Då kan du ju köpa en svar o ha till vardags o en med färg.. :P Originalen är ju mycket dyrare..

Klänningen var supersnygg!! Köp den! :P



Roligt med lägenheten!! Spännande att börja planera hur du ska möblera o så..

2010-10-08 @ 09:06:37
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Jag har redan en vit klockan som är nästan likadan som jag älskar men ville alltid ha en svart också så det blir nog det.

Yes det blir nog en klänning också, måste vara titta igenom resten av rean först för att se om något mer ska köpas när man ändå betalar frakt.

Ja men jag vill inte hoppas för mycket. De sa förut att jag skulle få den 1 juli, sedan 1 augusti och sedan 1a oktober så nu hoppas jag att 1-15 november verkligen stämmer!

2010-10-08 @ 18:01:41
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0