Gamla kärleksbrev



Idag när jag rensade garderoben rensade jag även under lådorna i garderoben. Där hittade jag bland annat gamla brev och vykort. Bland annat kärleksbrev från min pojkvän i femman ha ha men även kärleksbrev från en kille jag träffade på min språkresa i England. Roliga minnen!
Rensningen gick annars okej. De första väskorna med saker är från den första rensningen med V. De två sopsäckarna är från rensningen idag. Ena påsen är full av kläder och andra är halvull av skor, väskor och skärp. Nu har jag endast 3 lådor i hallen kvar att rensa.
Jag vet inte hur vi ska kunna sälja allt på söndag, eftersom vi har så mycket lär vi aldrig hinna sälja ens hälften men vi får väl se. Annars blir det Vårbergs loppmarknad nästa!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan köpa!! Jag vill komma på söndag också!! :D

2010-10-01 @ 11:03:07
Postat av: Rebecca

Ja kom förbi på söndag. Vi är i hågelby mellan 11-15

2010-10-01 @ 17:38:40
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0