Jag vill inte bli sjuk. Jag vill inte, jag vill inte!

Skulle egentligen tränat Body pump idag men skippar det eftersom jag tror jag håller på att bli förkyld, vilket är sämst för det går liksom inte att bli förkyld nu. Har redan bokat och betalt för kryssning i helgen och jag har nu 7 dagars praktik och dessa 7 dagar måste jag göra så jag får skrika lite på min kropp så kanske det blir bättre.
Efter praktiken idag åkte jag hem till V och sedan åkte vi till Skärholmen. Jag köpte en jacka på H&Ms barnavdelning. Antingen så visar den senare eller så får ni se den imorgon för den lär åka på då.
Nu blir det slapp framför tven och lite skrikandes på kroppen, delvis för att jag ska bli bättre och delvis för att jag inte vill känna dessa känslor jag känner inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0