"Skinnisar" på Lindex

Lindex Shop Online - Shorts Lindex Shop Online - Väska

Bilder: lindex.com/se


Jag är lite sugen på ett par "skinn"shorts. De från Lindex ser riktigt snygga ut, till det hade jag gärna burit en svart "skinn"väska också, även den från Lindex.  Får kanske gå in och prova shortsen när jag får tid. Är ledig imorgon men måste plugga som vanligt. Har imorgon och torsdag på mig så känner mig ändå ganska så lugn.
Nu ska jag se klart på CSI och sedan sova. Godnatt.

Update: Fick sms idag om att jag får 25% på en valfri vara, det är jätte bra ju. Dock vet jag inte när jag ska hinna utnyttja det då rabatten endast gäller tills på torsdag men ska försöka titta in på Lindex innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0