White room igår



Igår ville jag dra på mig Conversen och dansa natten lång, och vi försökte göra det men stället vi gick till var helt dött. Vi var kanske 20 personer där och dansgolvet var inte ens öppet så vi gick vidare. Vi visste inte riktigt vart vi ville så vi körde runt och försökte hitta parkering ganska länge. Sedan var planen att gå till Lobby men seriöst deras kösystem är det sämsta i världen!!! Det var exakt samma sak när Grodan låg där, lär de sig aldrig?
Så till sist hamnade vi på White room. Det var inte så mycket folk där när vi kom men det var ändå ganska skönt för när vi gick därifrån var det knökfullt. Men vi hade kul även fast jag inte fick dansa natten lång i mina Converse.
Ni blir det snart bio med J!! Mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0