Hemma igen =(


Bild: kicks.se

Jag har precis kommit hem, mamma och pappa hämtade mig på flygplatsen snälla som de är. Jag är helt slut så jag berättar om resan imorgon men först vill jag beklaga mig lite.
1. För att jag är hemma och verkligen ville stanna i Dublin
2. För att jag är en jäkla idiot som tappade bort min rougeborste på nyårsafton. Fick den i julklapp av mamma och jag kan inte sluta vara arg på mig själv för att jag tappade bort den. Den var från Lancome och var väldigt dyr, jag ska självklart köpa en ny men hela poängen var ju att mamma hade köpt den till mig =(.

Ja ja nu ska jag i alla fall sova i min egna säng, för den är jag faktiskt glad över att få sova i igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0