Jobbintervju


Tröja: Gina Tricot, Leggings: Åhlens, Skor: K-mart

Nu drar jag iväg på arbetsintervju. Hoppas verkligen inte det är något krångel nu, har inte pratat med dem sedan innnan jul så är lite orolig och nervös. Men om allting går som det ska borde chefen vara där klockan 14.00 när även jag förhoppningsvis hittat dit. Håll tummarna för mig nu, jag behöver verkligen ett jobb!!

Update: Intervjun gick sådär, hon ställde många svåra frågor jag inte kunde svara så bra på men det gick bättre senare. Pluset med denna förskola är att den verkar jätte bra och jätte intressant. Minuset, tjänsten är ett ettårs vikariat och börjar inte förrän i april. Ggggaah blir knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0