Nya lampor



Detta fick jag med mig hem från Ikea idag. Det första är en lampa jag ska ha i fönstret, den fanns även i en orange/beigeaktig färg och nu när jag sitter i min lägenhet funderar jag om den ändå inte skulle vara bättre i och med att jag har vita gardiner och så. Får fundera på det. Sedan köpte jag små tallrikar för det äger jag inte. Sedan köpte jag även en taklampa som troligtvis måste monteras upp. Ni ser hur lampan ser ut uppe i högra hörnet av på kartongen . Sedan blev det även doftljus och "smörgåspåsar".
Nu drar jag iväg på fotbollsträning!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 @ 18:08:40
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0