Skadad träningsnarkoman



Idag hade vi fysträning med fotbollen och det gick ju sådär. Vi började med att bara springa i tjugo minuter och när de tjugo minutrarna hade gått var jag inte ens anfådd. Varför? Jo, för att jag har skadad någon dum muskel i utsidan av högra låret och om jag hade sprungit fortare hade jag fått väldigt ont. Sedan körde vi lite  styrka vilket jag självklart kunde göra utan problem men efter det körde vi intervaller. Jag hatar egentligen att springa men intervaller tycker jag är kul. Vi ska egentligen springa 80% men jag fick jogga =(. Vår ledare säger att jag borde vila om jag vill att det ska gå över men jag mår så dåligt när jag inte får träna. Tyvärr måste jag nog ta en vecka (för mer än en vecka får det inte ta) snart och bara vila från all träningen men det kommer ta emot. Att en träningsnarkoman som jag får höra att jag borde vila känns hårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0