Skoooor!!



Jag är en skooholic och älskar verkligen skor så i Dublin köpte jag 4 par. De svarta stövlarna fanns bara kvar i en ojämn storlek, en är en storlek 39 och den andra en storlek 40, men jag blev helt kär i dem så jag fick dem billigare, 12 euro istället för 21 euro. Jag satte bara i en sula i skon med storlek 40 och sen var de perfekta!
De andra svarta skorna med smal klack var på rea och kostade 9 euro, helst sjukt! Fanns bara kvar ett par i min sotrlek. De vita var inte på rea men kostade även de bara 9 euro. De gröna var på rea och kostade 2 euro. Så jag fyndade verkligen =).

Idag sov jag för övrigt, för andra dagen i rad, till klockan ett. Blir lite trött på mig själv, kan ju sätta klockan på alarm men är för trött för att komma upp. Mitt examensarbete ska vara klart på torsdag och jag hinner ju aldrig med att jobba på det om det fortsätter så här. Nu ska jag försöka bege mig till gymet och sedan ska jag fira lillebrorsans födelsedag så idag hinner jag inte heller med att plugga. På måndag blir det råplugg i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0