Vilka idiotiska killar det finns



Titta vilka roliga bilder jag hittade! Som ni kanske märker är jag lite trött och förbannad på killar. Den senaste tiden har jag fan inte träffat en enda bra kille, de tänker med en annan del av kroppen en hjärnan och man säger så. Det gör mig skit förbannand och ledsen men det skiter de säkert fullständigt i. Jag har totalt slutat lita på killar dessutom. Jag borde ge upp helt men det blir svårt utan att bli sårad först. När jag kom hem från Australien borde jag hållit mig borta från killar för jag var så sjukt lycklig då men jag lär hamna där snart igen. Utan någon kille i mitt liv alltså. Det kanske är det bästa ändå. Hoppas mina vänner är där för att göra mig glad igen då?!

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart jag är :-)

2011-01-20 @ 21:31:34
Postat av: Rebecca

Vad bra =). Imorgon kör vi. Lyckades du skaffa skjus?

2011-01-20 @ 22:51:05
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0