Welcome to my sexroom



Okej detta får inte missuppfattas nu men detta var lätt våran Dublin låt. Inte för att vi hade en massa sex utan för att vi lyssnade på den typ första eller andra dagen, sedan fastande den i huvudet på mig så jag gick runt och sjöng på den. Sedan gick toaletten på vårat hotellrum sönder så då fick vi nyckeln till rummet bredvid för att använda toan där. Vi skämtade då om att det rummet var vårat sexroom ha ha.
Sedan har jag även en del roliga citat som jag måste dela med mig av:
"Vi ses imorgon. Då ska vi hångla"
J till mig: "Ja, du dansar ju som en duracell kanin" ha ha
Den stora cidern vi drack var väldigt gul och såg ut som urin.  J sa då "kan inte du ba mmm urajn". Hon skulle ha sagt urin på engelska men uttalade det fel så det lät jätte roligt.
Sista citatet kommer jag inte säga så mycket om men jag säger bara "magicstick" ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0