Bu för Viva la divas nagellack


Jag köpte ett Viva la diva nagellack i en beige färg på Ålands båten. Så här såg det ut på. Jag älskar fortfarande färgen men kvaliten på nagellacket älskar jag inte lika mycket. Har tidigare aldrig ägt nagellack, eller något annat heller för den delen, från Viva la diva och jag kan lova att det inte fler fler köp heller då nagellacket började falla av redan efter en dag. Någon annan kanske har haft bättre erfarenheter av detta märke men jag rekommenderar det inte.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag köpte ett ljust aprikosglittigt tidigt i våras när vi åkte till Teneriffa med familjen.. Skulle måla naglarna på balkongen där, men korken delade sig i två när jag höll i den o skakade flaskan.. Den åkte i backen o sprack.. Man brukar ju kunna hålla i korken, så jag har med dåliga erfarenheter.. Lyckades måla en gång men sen slängde jag flaskan..

2009-07-08 @ 14:31:29
URL: http://angelikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0