Men yey för outletbutiker som säljer billiga rengöringsprodukter


Bild: weekday.se


Jag hittade det jag sökte inne på outletbutiken och är överlycklig över det. Hittade en toner från make up store för 50 kr istället för 250 och även en cleanser för 75 kr. Allt gick alltså på 125 kr vilket är ett kap. Butiken hittar ni långt upp på Drottninggatan (inte mot Gamla stan utan åt andra hållet). Hittade även kjolen på bilden inne på Weekday, 50 kr fick jag ge för den inne på deras 75% rea. Ville även köpa tröjan från Gina Tricot men hittade den inte på Götgatan. Den finns heller inte kvar på hemsidan. Ska kolla i Skärholmen imorgon. Om den är helt slut blir jag lite ledsen faktiskt. Nu blir det mat framför söndagens Priviliged avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0