Back to school

För cirka 5 timmar sedan lämnade jag 30 grader och klarblå himmel bakom mig. Jag möttes sedan av en solnedgång och 16 grader. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men att komma till ett internet café var lättare sagt än gjort. Jag kan säga att denna semester inte varit helt perfekt. Note to myself, åk aldrig igen på semester med någon du bryr dig om och 8 andra person du aldrig träffat förut. Det resulterar i kaos. Jag kan skriva ett långt inlägg om alla problem vi stött på under 2 veckors tid men det kommer jag aldrig orka skriva eller ni orka läsa så jag summerar det med att säga att själviska människor vill jag inte ha att göra med men det var ändå skönt att få lite sol och bad.
Jag har inte lagt in några bilder på datorn ännu men det kommer, det finns hundratals bilder så jag ska välja ut några godingar. Ha tålamod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0