Gårdagens och dagens

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade varken igår eller tidigare idag. Jag har sovit borta och igår fanns det ingen tid eller ork över. Jag hade det väldigt trevligt igår för övrigt, det blev lite bowling och kvällen avslutades med väldigt god mat och trevligt sällskap. Igår hade jag fortfarande bara min partyoutfit från kvällen innan så man fick göra det bästa av det man hade. Så här blev resultatet:

Tröja: lånad, Kjol: second hand

Och idag i regnet fick det bli detta, tyvärr gör inte bilden outfiten rättvisa. Synd att jag inte hade mina gummistövlar för det hade behövts.


Skjorta: pappas, Spetslinne under: mammas gamla, Jeans: Fornarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0