Presenter och utmaningar!

Vilken dag! Först blev jag stucken av ett bi, när jag var på väg till gymet upptäckte jag att mitt batteri på mobilen i stort sett var dött och när jag väl kommer till gymet så är det stängt. Jag hade kunnat göra mig själv gladare genom lite second hand shopping men jag har fått en liten utmaning som jag glömt berätta om. Om jag lyckas hålla mig till att endast spendera 800 kr innan Frankrike nästa lördag så får jag 800 kronor. Det låter väl ganska bra? Än så länge har jag endast spenderat 20 kr. Problemet blir bara att köpa allting inför resan så som solkräm t.ex. Fortsättning följer...
Här är det jag fick av mamma och pappa från Irland:


3 söta trosor. De svart/gula blir jätte snygga med en svart bh.


En fin sjal


Och den här tröjan köpte mamma till sig själv men hon sa att jag fick
låna den. Jätte fin och varm i vinter och i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0