En högre dagens


Tröja: Gina Tricot, Jeans: Fornarina

En läsare påpekade att det ser lite konstigt ut när jag halvsitter på mina bilder och det kan jag faktiskt hålla med om. Anledningen till att jag alltid gjorde det på mina dagens var för att annars syntes bara halva mitt ansikte så jag var därför tvungen att huka mig lite. Dum som jag är har jag aldrig prövat att sätta kameran högre upp då jag inte funderat så mycket på hur konstigt det egentligen ser ut. Nu har jag satt den högre upp men problemet nu är att fötterna inte syns. När jag inte tar bilder på mina skor så är det okej men annars är det lite synd. Får försöka lösa det.
Nu bär det av till frisören! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0