Halva priset på Lida underkläder


Bild: bodhi.se

Eftersom jag åker på fotbollsturnering tidigt morgon och inte vet när jag kommer hem, det beror på hur det går, så tänkte jag tipsa er om detta ikväll istället. Imorgon så är det 50% rabatt på alla underkläder från Lida hos Bodhi.se. Själv älskar jag den röda behån men skulle inte ha något emot de andra heller. Erbjudandet gäller bara imorgon så passa på!
Nu säger jag godnatt, ska upp vid 7 imorgon. Kul i jul. Godnatt!

Update: Tydligen så var det inte Lida som det var rabatt på idag även fast jag vet att det skulle vara det. Antar att det kommer upp en annan dag innan julafton. Fortsätt hålla utkik i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0