Onsdag och filmpremiär


Tröja: Topshop, Klänning: American Apparel, Strumpbyxor: H&M, Jacka: second hand, Skor: Skohornet

Nu ska jag in till stan och försöka gymma. Revbenet är inte bättre och jag är orolig för att det verkligen är en spricka, igår försökte jag intala mig att det bara var ömt men hade svårt att sova och idag är det lite värre än igår. Jag är väldigt medveten om att det enda sättet att få det att läka är att vila men usch vad dåligt jag kommer må om jag inte får träna. Får se hur det blir. Efter gymet ska jag på premiären jag nämnde igår och sedan sover jag hos killen så vi hörs imorgon.
Det blev ändrade planer. Vi blev VIP gäster och ska därför på något före filmen så därför hann jag inte med gymet. Skorna byttes ut mot klackar, osäker på om jag ska byta igen men får se. Nu ska jag i alla fall åka i väg på riktigt så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Patricia

snyggt!! ;)



2008-12-18 @ 09:48:21
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0