Recension av Apollo sol


Bilder: apollosol.se

Idag var jag och solade hos Apollo sol som ligger vid Hornsull i Stockholm. Det var mitt första besök och jag är relativt nöjd. Priset var bra, 30 kr för 15 min, och solariet var också bra. Rummet där man solade var mindre bra då det var ganska litet och det fanns ingenstans man kunde lägga kläderna. Solariet startade även igång av sig själv efter en viss tid vilket jag tyckte var dålig då jag precis hade fått av mig kläderna och smörjt in ansiktet med solkräm. Hade jag velat smörja in mig mer hade jag inte hunnit detta utan att min tid hade tickat iväg. På solariet kunde man köpa olika krämer, jag köpte en som heter sugary vanilla (se bilden) och trodde den skulle användas då man solat färdig men upptäckte sedan att man skulle använt den innan. Får använda den nästa gång och se vad det blir för resultat, de lovar en djup, fyllig och skimrande solbränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0